Tuesday, February 1, 2011

MEMORIJAL VESELINA PATRNOGIĆA - REZULTATI 6. KOLA

U poslednjem 6. kolu Vesinog Memorijala za 2010. godinu tema je bila VODOINSTALACIONI PRIBOR I MATERIJAL. Najbolje ju je obradio Predrag Grbić iz Prijepolja i odneo ubedljivu pobedu sa anagramom PROSTO, DOMINIRA BROJNI ALAT, ALI I CEVI! Detaljne rezultate možete pročitati u novom broju časopisa "Enigmatika" na strani 48.

Ovo kolo je prošlo bez mojih anagrama zbog zajedničkog propusta mene i uredništva "Enigmatike". Naime, u naslovu e-maila u kome sam imao tri rada na ovu temu zaboravio sam da stavim obaveznu naznaku "Za Memorijal", a uredništvo je prosto preletelo preko te poruke. Čim sam pre dve nedelje otvorio prošli broj ovog časopisa i pogledao listu za glasanje, telefonom sam im ukazao na ovaj propust sa uverenjem da će dodati moje anagrame na listu, ali mi očigledno nisu izašli u susret.

4 comments:

  1. Lijepo bi bilo vidjeti poredak svih uradaka, ako je objavljen. I ja sam poslao nešto na tu temu, pa me interesira kako je moj rad prošao.

    ReplyDelete
  2. Tvog rada nema na listi, na kojoj su prikazani samo radovi koji su dobili bodove. To teoretski može da bude slučaj i s mojim radovima, ali niko me ne može ubediti da rad MAJSTORI RANORANIOCI TIPLOVALI BIDE! ne bi uzeo nijedan jedini poen u evrovizijskom sistemu glasanja. Za unošenje cele liste trenutno zaista nemam vremena.

    ReplyDelete
  3. Da se uključim jednim saopštenjem povodom komenatara Ivana. I meni se jednom dogodilo slično. Poslao sam odvojeno dva rada, a u listi je bio uvršten samo jedan. I ja sam mislio da je uredništvo "promašilo" taj drugi rad i mejlom sam intervenisao u redakciji nakon objavljivanja popisa radova za bodovanje. Urednik lično, mi je odgovorio i naveo nedostatke po njegovom ukusu tom anagramu, zbog čega taj rad nije na listi, a onda je dodao doslovno, citiram: "Упркос свему набројаном, и томе што анаграм није објављен, он је, уз још 3 или 4 необјављена рада, увршћен у списак радова које су оцењивали чланови жирија (као што знате, они добијају анаграме без имена аутора, сложене по азбучном реду, и шаљу своје оцене пре него што списак номинованих радова изађе у „Енигматици” – да не би било „падања у искушење”). Тако радим управо из разлога да не бих био „жири пре жирија”, јер више очију више види. Још нисам сабрао резултате гласања, али сам, због Вашег писма, погледао приспеле оцене, и овај Ваш анаграм није добио ниједан бод."
    (Pre toga se par puta događalo da pošaljem nekoliko radova i to zajedno, ali nisu svi bili nominovani). Dakle, urednik ipak najpre napravi izbor radova za koje on smatra da vrede, doda još 3-4 i pošalje članovima žirija na bodovanje. Dakle, moglo se dogoditi da mi neko ipak da neki bod, pa bismo onda imali situaciju da nenominovan rad dobije bodove. Ako dobro uporediš popis nominovanih radova i radova koji su dobili bodove u ovom kolu, videćeš da se upravo to i dogodilo - jedan nenominovan rad je dobio bodove i je na listi bodovanih (on je valjda jedan od onih 3 - 4).
    Što se tiče Luke, na listi je bio jedan njegov rad, ali nije dobio poene.

    ReplyDelete
  4. Ja sam i poslao samo jedan rad, znači ipak je uvažen. Hvala na informaciji.

    ReplyDelete